Reklamační řád

Záruční doba

Na všechny produkty nabízené v elektronickém obchodě NaradiOnline.cz se vztahuje záruční doba 24 měsíců dle Občanského zákoníku. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Řešení reklamace

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na kontaktní adrese.

 Kontaktovat prodávajícího můžete následujícím způsobem:

  • na e-mailovou adresu provozovatele info@medicinske-nastroje.cz
  • poštou na adresu provozovatele: Lenka Turková - Medicínské nástroje, Nad Smetankou 8, 190 00 Praha 9 - Hrdlořezy
  • telefonicky na číslo: +420 602250073
  • osobním doručením po předchozí dohodě s provozovatelem na adresu: Lenka Turková - Medicínské nástroje, Nad Smetankou 8, 190 00 Praha 9 - Hrdlořezy

Následně zaslat nebo doručit reklamované zboží v případě možnosti v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, s popisem závady a kopií prodejního dokladu na adresu provozovatele obchodu. Kupující má nárok na bezplatné odeslání zpět prodávajícímu prostřednictvím Zásilkovny. Kód pro bezplatné odeslání bude kupujícímu vygenerován na vyžádání a bude mu zaslán postup, jak zásilku podat.

Reklamace bude okamžitě po přijetí provozovatelem zpracována a zákazník bude o přijetí reklamace informován e-mailovou zprávou nejpozději do 3 pracovních od přijetí.

Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději pak do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má pak spotřebitel právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy.

O průběhu reklamačního řízení bude zákazník průběžně informován e-mailem nebo telefonicky. Před odesláním reklamace zpět bude kupující informován samostatnou e-mailovou zprávou.

Reklamační protokol si můžete stáhnout zde (PDF).

V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací. V případě neoprávněné reklamace je prodávající povinen vydat písemné odůvodnění tohoto zamítnutí a zároveň spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.

V případě neoprávněné reklamace bude reklamující písemně vyrozuměn a zároveň bude obeznámen o ceně opravy zboží dle posouzení servisu výrobce. Reklamující je povinen do pěti pracovních dnů od odeslání či sdělení uvedeného oznámení písemně (emailem) sdělit prodávajícímu, zda souhlasí s cenou za opravu zboží dle sděleného návrhu, či zda opravu nepožaduje. Pokud se reklamující ve stanovené lhůtě nevyjádří, má se za to, že s návrhem nesouhlasí a zboží mu bude zasláno zpět v původním stavu.

 Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující spotřebitel právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího spotřebitele buď výměnou věci a nebo její opravou. Není-li však takový postup možný, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo může kupující od smlouvy odstoupit.

To ale neplatí, pokud kupující spotřebitel před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Rozporem s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc nemá jakost a užitné vlastnosti, které jsou smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že neodpovídá požadavkům právních předpisů, není v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a neodpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.


Provozovatel obchodu:

www.medicinske-nastroje.cz

Bc. Lenka Turková

Nad Smetankou 8

190 00 Praha 9

 

Ověřeno našimi zákazníky

Prohlédněte si vybraná hodnocení našich zákazníků.

Výhody:
rychlost dodání velký výběr
Slabiny:
žádná
Pečeť ověřeno zákazníky

Vlado T. 04.05.2024

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
rychlé jednání a zaslání zboží
Pečeť ověřeno zákazníky

Vendelín K. 29.04.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Jako jedni z mála měli to, co jsem poptával
Pečeť ověřeno zákazníky

Jan K. 23.03.2024

4.504.504.504.504.50
Celkový názor:
Spolehlivý obchod
Pečeť ověřeno zákazníky

Miloslava K. 22.03.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Kvalitní zboží Komunikace
Celkový názor:
Nůžky stříhají výborně
Pečeť ověřeno zákazníky

Ověřený zákazník 21.02.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
přehlednost našla jsem zde to co nikde nebylo nůžky skvěle stříhají
Pečeť ověřeno zákazníky

Marie B. 19.02.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
kvalitní zboží bohatý popis vlastností produktů
Celkový názor:
Oceňuji, že zboží bylo obsáhle popsáno a díky tomu jsem si byl jistější v tom co kupuji a co od toho můžu očekávat. Vše proběhlo rychle a bez problémů. Doporučuji.
Pečeť ověřeno zákazníky

Michal S. 18.02.2024

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
bezproblémové objednání a velmi rychlé dodání. Děkuji
Pečeť ověřeno zákazníky

jitka ř. 22.01.2024

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Rychlost
Pečeť ověřeno zákazníky

Iveta K. 08.01.2024

5.005.005.005.005.00